11 Ekim 2014 Cumartesi

KAÇAK AKIL

Aklımda kaçak var, elektrik gibi çarpıyor beni!

Eskiden zaman geçmez diye yakınırken şimdi zaman ne çabuk geçti. Hani artık plan yapmanın vakit kaybı olduğunu düşünmeye başladım, aslında düşünmek için bile vakit kaybı diyebilirim. Klasik olarak "İnsan düşünen bir hayvandır." diyorlar ya, düşünmeyi böyle yüceltmeye gerek yok. Hayvan olmak kötü mü? Plan yapmaktan, düşünmekten, planları düşünmekten, düşünmeyi planlamaktan, her şeyi karıştırmaya başladım. Blog içinde "Ne yapsam, ne etsem?" diye düşünürken hiçbir şey yapmamış oluyorum. Yapılan en iyi şey, içinden geleni yapmakmış. Bu hafta aldım bilgisayarı kucağıma, kafama göre yazdım. Zaten klavyeye dokunmaya başlayınca parmaklarımı geri çekemiyorum. Öyle böyle birkaç bir şey yazdım ve onları sizlerle paylaşıyorum.

Umarım yazılarımı keyifle olursunuz, bir de bana destek olmanızı isterim. Benden yorumlarını esirgemeyin, cep telefonu dışında bana her türlü ulaşabilirsiniz. Yazılarım hakkında yorum yapın ve fikrinizi bana açın. Hiç olmazsa burayı arkadaşlarınıza anlatın, onlar da bize katılsın. Kendinize çok ama çok iyi bakın...

Son Yazılanlar
* Kaçak Akıl
* Saklı Cinnet
* Saçlarım
* Şiir Yazamamak
* Bayram Falan

Yükseldin (Aydilge)
Yükseldin yükseldin geri gel
Göklerden göklerden iniver
Eksildin eksildin bitiverdin
Aşkından aşkından yitiverdin

Düşlerin vardı, gerçeğin dar
Sözlerin vardı, dinleyen var
Öyküler vardı, sayfalar dar
Zamanın dar

Hislerin vardı, hisseden dar
Sevgiler vardır, sevenler dar
Dertlerin vardı, paylaşan dar
Anlayan dar

8 yorum:

  1. vakit kaybı vakit kaybı .... kaybedecek zateM çok vaktimiz varmış gibi . bu arada vakit kaybı diyince aklıma geldi vakti kaybedebiliyor muyuz? kaybedecek vakti nerde bulduk? bize verilen vakit- bu vakti kim verdi nerden geldi-ne yapmamız için verildi. düşünen hayvan insana düşünmesi için, düşünmeyen insan hayvana düşünmemesi için mi verildi. peki ya yıllardır düşündüğü için artık düşünmeden yazabilenler hangi kategoride. bi ara denedim.hiçbirşeyi düşünmeden oturmayı deneyecem dedim. hazin son başaramadım. hiç düşünmeden oturrabilir mi insan. ya ben bunu çok denedim ama yapamıyorum . düşünmemem gerektiğini düşünüyorum o an. sonra onu da düşünmemem gerektiğini düşünüyorum ve o an da birşey düşündüğümü anladım sonra oturup kara kara düşündüm. anladım bi hayvan kadar olamayacağımı. ne kadar şanslı bu hayvanlar düşünmemek için hiç de benim gibi çaba sarf etmiyorlar. diyeceğim o ki dostum vakit kaybetmeyi düşünme asıl mevzu zaten düşünebilme. düşünüyorsan o zaman yaratıcı kolaylık versin. son bir kez düşündüm de bu yazı çok mu saçma oldu be... aman bunu mu düşünecem şimdi. düşünmek istemediğimde bile düşünecek şeyler aklıma gelirken bunu mu düşünecem...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte, sen olayı çözmüşün dostum. Hani hayvanlar kadar şanslı değiliz, düşünmeye mahkumuz. Aslında kuyruğunu kovalayan köpek gibiyiz, düşünmeyi düşenmek ve onu bile düşünmek. Düşünceler kısır döngüye girip çember halini alırken zaman su gibi akıp gitmekte ve bir doğru çizmekte, bu şekiller denk olmadığı için sorunlar yaşanıyor. Ama düşünmesek, salsak kendimizi ve bizim de zihnimiz zaman gibi dümdüz olsa... İşte, o zaman hayvan olur gibiyiz geliyor bana. Gene görüşeceğiz Çaça Kardeş :)

      Sil
  2. görüşelim kardeş, zihnimizin zaman gibi dümdüz olduğu özğürlük diyarlarında bir bardak kaçax çay içelim .görüşelim ve düşünmeyi keselim üstüne düşünmek zorunda bırakıldığımız lanet sistemleri. neyse kimlikler diyordum ya anarchos kimlik yine çıkıyo yüzeye cümleleri burda keseyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kıtlama şeker hiç kullanmadım, kaçak çayı kıtlamayla deneyeyim yoksa gözüm açık giderim :)

      Sil
  3. Gerçekten bazen akıl kaçağı hepimize oluyo galiba. Benim de düşünceler, planlar arasında kaybolup gittiğim, labirentin ucunu bi bulamadığım olur ve bu durumu ne güzel ifade etmişsin... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu arada, destek ve yorum ricasında bulunmuşsun, belki yapıyosundur, ama yine de belirteyim; öncelikle sen başkalarının bloglarını gidip, izlemeye alıp, beğendiğin yazılara yorum yazarsan, takip edenler de yorumlar da çoğalır. İsmini orda burda görenler bu da kim deyip, gelip, sitene bakarlar. Sevgiler... :)

      Sil
    2. Ben eski blog yazarlarındanım ki bundan önce 2 yıl yazmıştım, şimdi sahaya geri döndüm. Düzenli olarak takip ettiğim, yazılarını beğendiğim, yorumumu esirgemediğim bloglar var ama ben içeriğe bakıyorum. Tabi dediğinde haklısın; izlemeye almak, yorum bırakmak etkili oluyor. Şimdi yorumuna gelirsek; evet hepimizde kaçaklar var. Zaman zaman deliriyoruz işte :)

      Sil
  4. bende bir ödülünüz var:))
    http://mutlubaharailesi.blogspot.com.tr/2014/10/dart-odulleri-premio-dardos-sahiplerini.html?m=1

    YanıtlaSil