11 Ekim 2014 Cumartesi

ŞİİR YAZAMAMAK

Köftelik Katır

Alalım yanımıza güzel çıtırları
Tırmanalım dağa kuralım çadırları
Ay ışığında zorlayalım sınırları


İşeyerek suladım ben hep çayırları
Ziyaret etsem şifa için yatırları
İyileşirsem satarım tüm bakırları


Nedense seviyorum ben tüm sığırları
Yazmak için yazıyorum bu satırları


Eskiden güzel şiirler yazardım da sanki saçlarımla beraber şiir yazma yeteneğim de gitti. Şimdi bunu şakasına yazdım, güzel şiirler yazmak için güzel duygulara ihtiyacım var. Çirkin duygularla şiir yazmışlığım da var ama en azından gene de duygularım vardı. Şimdi güdülerine göre yaşayan bir köpek gibiyim. Ya belediye beni vuracak ya da ben hepinizi ısıracağım. Aptalca bir resim ve salakça bir şiirle salakça bir yazı yazdım, bari şarkı iyi olsun. Kalın sağlıcakla...

Ne Geçti Elime (Semiramis Pekkan)
Ne geçti elime?
Ne geçti bu yalancı dünyadan elime
Yılar geçti yazık boş yere yazık gençliğime

Bir hayat bir hayat gözyaşı döktüm mutlu bir güne
Şimdi pişmanım ben de geldiğime
Ne geçti elime?

Bir elimde sabır dolu kadehim
Bir elimde sarhoş kaderim
Düşmanı dost bildim
Çile verdi çektim
Sev dediler de sevdim

Böyle geçti ömrüm veda veda üstüne
Ne kaldı bu yalancı dünyadan elime

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder